Jak regularna komunikacja wpływa na retencję? – Powiadomienia PUSH

This inevitably includes the translation of your content but it may also involve other aspects such as adapting your content to the other country language norms.

Jak regularna komunikacja wpływa na retencję? – Powiadomienia PUSH

Lorem ipsum dolor

This inevitably includes the translation of your content but it may also involve other aspects such as adapting your content to the other country language norms, taking into account market particulars, payment specifics, customer expectations, etc. As these may vary from country to country, you will need to study them separately for all language versions of your online store.

Lorem ipsum dolor

Over the years, we have worked with Fortune 500s and brand-new startups. We help ambitious businesses like yours generate more profits by building awareness, driving web traffic, connecting with customers, and growing overall sales. Over the years, we have worked with Fortune 500s and brand-new startups. We help ambitious businesses like yours generate more profits by building awareness, driving web traffic, connecting with customers, and growing overall sales.

Lorem ipsum dolor

Over the years, we have worked with Fortune 500s and brand-new startups. We help ambitious businesses like yours generate more profits by building awareness, driving web traffic, connecting with customers, and growing overall sales. Over the years, we have worked with Fortune 500s and brand-new startups. We help ambitious businesses like yours generate more profits by building awareness, driving web traffic, connecting with customers, and growing overall sales.

Od subskrybenta do klienta

Skoro wiemy już, jakie komunikaty możemy wysyłać do subskrybentów push, warto napisać kilka słów właśnie o nich – o odbiorcach naszej komunikacji.

Powiadomienia push oparte są na zgodzie – to oznacza, że użytkownik nie otrzyma notyfikacji, o ile sam nie zapisze się na subskrypcję push. Dokonać tego można jednym kliknięciem w formularzu, który wyświetla się na stronie lub w aplikacji. Nie jest wymagane podawanie żadnych danych kontaktowych.

To oznacza, że odbiorcy powiadomień push mogą cieszyć się anonimowością. Narzędzie do wysyłki wiadomości nie zbiera danych osobowych (imię, nazwisko, adresy email itp.), rejestruje jedynie aktywność w samym sklepie i na tej podstawie dopasowuje osobę do segmentów oraz scenariuszy automation.

Wyjątek stanowią tutaj powiadomienia transakcyjne, które wymagają powiązania danych subskrybenta z informacjami z systemów CRM sklepu. To pozwala na wgląd w przebieg transakcji oraz poszerzenie komunikacji.

Twórz powiadomienia push, które sprzedają

Powiadomienia push są coraz popularniejszym kanałem komunikacji – to widać zwłaszcza na naszych smartfonach, gdzie aplikacje cały czas zapraszają nas do powrotu i podjęcia określonych akcji. Jak wybić się na tle konkurencji i nie dać o sobie zapomnieć – a przez to upewnić się, że klienci wrócą do nas na kolejne zakupy?

  1. Opieraj komunikację na personalizacji. 

Stosuj kampanie masowe tylko w ograniczonym zakresie, kiedy naprawdę chcesz pokazać się całemu gronu subskrybentów. W PushPushGo zalecamy wysłanie czterech kampanii masowych w miesiącu – reszta komunikacji powinna być prowadzona za pośrednictwem kampanii targetowanych oraz scenariuszy automation.

  1. Opracuj kalendarz wysyłek na wszystkich kanałach (omnichannel). 

Nie ograniczaj swojej strategii do jednego kanału – połącz wysyłki push z kampaniami w mediach społecznościowych i newsletterami. Nie wysyłaj wszystkich wiadomości w tym samym momencie – w ten sposób łatwo zaspamować adresatów i sprawić, że poszczególne kanały będą nawzajem kanibalizować swoje wyniki.

  1. Upewnij się, że udostępniasz wartościowe treści. 

Stara dobra zasada copywritingu głosi, że warto publikować tylko takie materiały, które sam (sama) chciałbyś (chciałabyś) przeczytać. Zadbaj o wygląd powiadomienia – dodaj zdjęcie polecanego produktu lub grafikę z chwytliwym hasłem (informacje o darmowej dostawie, łatwych zwrotach lub o mocnej obniżce ceny będą idealne). Upewnij się też, że w wiadomości podlinkowana jest strona, do której chcesz przekierować subskrybenta. Jeśli po kliknięciu w zdjęcie uroczej sukienki trafi na stronę główną, raczej nie będzie tracić czasu na samodzielne szukanie tego produktu.

  1. Postaw na CTA

Powiadomienia push są krótkie – musisz ubrać swój komunikat w jak najmniejszą liczbę znaków. Zwracaj się do swoich subskrybentów w pierwszej osobie – to przyciąga wzrok. Pamiętaj o słowach-wytrychach: “Promocja”, “Wyprzedaż” czy “Oferta specjalna” zawsze przyciągają wzrok. Postaw na budowanie poczucia nagłości (“Tylko dziś”, “Oferta ograniczona czasowo”, “Kto pierwszy, ten lepszy”). Możesz również spróbować humoru, o ile lżejszy ton pasuje do wizerunku Twojej marki.

Podsumowanie

Powiadomienia push pomagają zwiększyć retencję na stronę lub do aplikacji, budować lojalność klientów i podnosić sprzedaż poprzez ponowne zaangażowanie powracających użytkowników. To tanie i sprawdzone narzędzie można z łatwością dopasować do konkretnych wymagań w różnych gałęziach biznesu poprzez odpowiednie dopasowanie częstotliwości wysyłek, opcji personalizacji oraz treści.

Oczywiście opracowanie perfekcyjnej strategii wymaga testowania i sprawdzania dostępnych możliwości, a także reagowania na bieżąco na wyniki prowadzonych kampanii. Przykłady klientów PushPushGo pokazują jednak, że już po pierwszym miesiącu działania powiadomienia web push przyczyniły się do wzrostu przychodów w sklepie online.

Odkryj IS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum

Automatyzacje

Jeśli robisz coś częściej niż raz dziennie – zautomatyzuj to!

Realizujemy automatyzacje w wykorzystaniem AI.

Zyskaj czas

Utrzymuj aktualny stan produktów w sklepach stacjonarnych i online. Automatyzuj obsługę klienta i zwiększaj retencję.

Auto E-commerce

Połącz dowolny system online, a także sprzęt produkcyjny lub diagnostyczny.

Przyspieszaj co się da

E-commerce

Charakteryzują się elastycznością i łatwością dostosowania do różnych potrzeb biznesowych, dzięki czemu można je wykorzystać zarówno do sprzedaży produktów fizycznych, cyfrowych, subskrypcji, jak i usług.

WooCommerce/
Wordpress

Duży sklep na 100 mln produktów? PrestaShop pomoże!

PrestaShop

Najpopularniejsza polska platforma sklepowa z tysiącem wtyczek. Jesteśmy jej partnerem technologicznym.

Shoper

Największa platforma sklepowa świata, 1,7 mln sklepów na całym świecie.

Shopify

Stripe to platforma płatnicza, która potrafi cuda. Stwórz z nami dowolną ścieżkę płatniczą i sprzedawaj jeszcze więcej!

Płatności Stripe

Automatyczny lejek sprzedażowy pozwala na zwiększenie sprzedaży i ograniczenie czasu obsługi klientów.

SmartWeb

Masz stronę internetową, która ciągle sprawie problemy? Zajmiemy się tym!

Wnikliwy audyt www

Dobry sklep internetowy, to taki który potrafi zarabiać, i to dużo. Jeśli jednak cały czas musisz poprawiać sklep, bo coś nie działa, to oznacza, że nas potrzebujesz.

Zaawansowany audyt sklepu

APLIKACJE

Stwórz dokładnie taką aplikację jakiej potrzebuje Twój klient.

Pracujemy w ponad 20 technologiach i wspieramy aplikacje na każdym etapie jej życia.

Dedykowane rozwiązania

Zarabiaj dzięki subskrypcji. Aplikacje SaaS i XaaS to potężne kombajny, które same w sobie stanowią odrębne przedsiębiorstwo.

SaaS/XaaS

Dla producentów, którzy chcą pokazać swój produkt w wyjątkowy sposób.

Zyskaj wyższą o 60% sprzedaż!

w 3D specjalnie dla e-commerce

Chcesz lepiej zorganizować swoją sprzedaż hurtową i jednocześnie oszczędzać czas na codzinnych czynnościach.

Platforma B2B

Obsługuj: sprzedaż, produkcję, księgowość, retencję i wiele innych procesów w firmie

wygodniej znaczy prościej

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim

Lorem ipsum